11 Haziran 2016 23:10 | Son Güncelleme: 11 Haziran 2016 23:10

Mehmet Topal imzayı attı!

Sözleşmesi sona eren ve Galatasaray'ın gündeminde olan Mehmet Topal Fenerbahçe ile yeniden anlaştı.

Şampiyonluğu Beşiktaş'a kaptırarak hayal kırıklığı yaşayan Fenerbahçe'de takımdan ayrılan isimlere Mehmet Topal'ın katılıp katılmayacağı merak konusuydu.

Sözleşmesi sona erdiği için Galatasaray'ın yakından takip ettiği Mehmet Topal için dün sarı-kırmızılı takımın ikinci Başkanı Cengiz Özyalçın "Mehmet Topal ile yüzde 50 anlaştık. Son anda Fenerbahçe ile anlaşma olmazsa, Mehmet Galatasaray'a gelecek" açıklamasının ardından harekete geçen sarı-lacivertli yönetim tecrübeli oyuncuyla yeni sözleşme imzaladı. Ntvspor

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ