11 Temmuz 2016 14:17 | Son Güncelleme: 11 Temmuz 2016 14:19

Mehmet Topal imzayı attı

Fenerbahçe, tecrübeli futbolcu Mehmet Topal'la 4 yıllık sözleşme imzaladı.

Fenerbahçe Kulübü, geçtiğimiz sezonun sonunda sözleşmesi sona eren milli futbolcu Mehmet Topal'la 4 yıllık yeni sözleşme imzaladı. Basın önünde gerçekleşen imza törenine konuşan Mehmet Topal; "Öncelikle herkese hayırlı olsun. Ben buraya geldiğimde 3-4 yıl için değil futbolu burada bırakmak için gelmiştim. Yuvada kaldığım için ben ve ailem çok mutluyuz. İnşallah futbolu burada bırakmak nasip olur." ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'de kalmayı daha önceden kafasına koyduğunu söyleyen Topal'ın sözlerinin ardından Fenerbahçe Asbaşkanı Şekip Mosturoğlu; "İnşallah Mehmet Topal efsane olarak kalır" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz