24 Temmuz 2015 09:38 | Son Güncelleme: 24 Temmuz 2015 09:39

Melo anlaştı! İşte yeni takımı!

Galatasaray'da kampa geç katılan Felipe Melo'nun, Inter'le anlaşmaya vardığı öğrenildi.

Kampa geç katıldığı için tüm camiadan tepki gören Felipe Melo’nun, İnter’le anlaşmaya vardığı öğrenildi.

Brezilyalı futbolcunun, şimdi kulüplerin anlaşmasını beklediği, mutabakat sağlanması halinde resmi sözleşme imzalanacağı ifade edildi. Sarı-Kırmızılılar da, Melo’nun gidişinin netleşmesi halinde bu bölgeye bir transfer yapacak. Melo’nun İnter’e takas yoluyla gitmesi konusunda da girişimlerin devam ettiği bildirildi Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar