25 Ağustos 2015 01:04 | Son Güncelleme: 25 Ağustos 2015 10:15

Melo sezonu resmen açtı

Yaz transfer döneminde takımdan ayrılmak üzere olan Felipe Melo, Galatasaray formasıyla tekrar lig maçına çıktı.

Galatasaray'da Felipe Melo, ikinci yarıda oyuna girerek bu sezonun ilk maçına çıktı.

Sarı-kırmızılı ekibin 2-0 geriye düşmesinin ardından oyuna müdahale eden teknik direktör Hamza Hamzaoğlu, 58. dakikada Jose Rodriguez'i oyundan alıp, yerine Felipe Melo'yu sahaya sürdü.

Takımdaki geleceği uzun süre tartışma konusu olan ve sözleşme uzatarak kadroda kalan Brezilyalı oyuncu, bu sezon hazırlık maçları dahil ilk kez forma giymiş oldu. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU