15 Ağustos 2015 10:32 | Son Güncelleme: 15 Ağustos 2015 10:32

Melo'dan şok sözler: 'Pişman edeceğim!'

Galatasaray'la olan sözleşmesini uzatan Felipe Melo, Başkan Dursun Özbek'le yaptığı konuşmada kendisini transfer etmeyen Mancini'nin Inter'i için şok sözler kullandı.

G.Saray'la yeniden anlaşan Melo'nun sözleşme imzaladığı sırada Başkan Dursun Özbek'e ilginç sözler ettiği ortaya çıktı. G.Saray'da kaldığı için mutlu olduğu ve camianın evi olduğunu Özbek'e söyleyen Melo'nun, "Bu sezon benim için 3 milyon euro'luk bonservis bedeli ödemeyen takımları oynayacağım futbolla pişman edeceğim. Bu sezon benim için onur sezonu olacak" dediği öğrenildi. Teknik direktör Hamza Hamzaoğlu'nun da yaptığı özel toplantıda sambacıyı "Sen yeni transferimsin" diyerek motive ettiği bildirildi. Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu