05 Mayıs 2016 22:49 | Son Güncelleme: 05 Mayıs 2016 22:49

Mersin, Ümit Özat'ı resmen açıkladı!

Mersin İdmanyurdu, teknik direktör Ümit Özat ile yollarını ayırdığını resmen açıkladı.

Spor Toto Süper Lig'den düşmesi kesinleşen Mersin İdmanyurdu, teknik direktör Ümit Özat ile yollarını ayırdığını duyurdu.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, Özat'ın, göreve geldiği 19 Ocak'tan itibaren takımın ligde kalması için canla başla ve şevkle görev yaptığı kaydedildi.

Ayrılık kararının karşılıklı alındığını belirtildiği açıklamada, "Ümit Özat ile karşılıklı yapılan görüşmeler neticesinde gelinen noktada ayrılmanın en uygun yol olduğuna karar verilmiştir. Sayın Ümit Özat’a göstermiş olduğu özverili çalışmalar, samimiyet ve dürüstlüğü sebebiyle kulübümüz adına teşekkür ederiz. Sayın Ümit Özat’a bundan sonraki futbol hayatında sonsuz başarılar diler, kulübümüze vermiş olduğu emeklerden dolayı teşekkür ederiz." ifadelerine yer verildi.

Maddi ve sportif açıdan zorlu bir dönem geçirdiği Spor Toto Süper Lig'den düşmesi kesinleşen Mersin ekibi, 32. hafta karşılaşmasında 8 Mayıs Pazar günü Antalyaspor'u ağırlayacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan