03 Kasım 2016 10:50 | Son Güncelleme: 03 Kasım 2016 10:51

Messi soyunma odasını bastı! 'Aptal...'

Arjantinli yıldız Lionel Messi, Manchester City-Barcelona maçı sonrası rakip takımın soyunma odasını bastı.

Lionel Messi'nin, Barcelona'nın 3-1 mağlup olduğu maçın ardından ev sahibi ekip Manchester City'nin soyunma odasının kapısına dayandı.
 
"APTAL ÇIKSANA DIŞARI"
 
Lionel Messi'nin, rakip soyunma odasının önüne giderek, "Aptal, aptal, çıksana dışarı!" diye kapıyı yumrukladığı, bir anda sessizleşen soyunma odası kapısından Sergio Agüero'nun çıkarak ortalığı sakinleştirdiği belirtildi.
 
GERÇEKTEN KÖTÜYDÜ
 
Konu hakkında görüşü sorulan Sergio Agüero, olayı doğrularken, "İnsanlar kaybedince mutsuz oluyorlar. Messi'yi gördüm, gerçekten kötüydü. Onu iyi tanıyorum. İlk başta bana söylüyor sandım. Sonra maç dışında şeylerden konuştuk ve siniri geçti. Neler olduğunu ve Messi'nin neden böyle sinirlendiğini bilmiyorum." dedi. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu