03 Kasım 2017 22:58 | Son Güncelleme: 03 Kasım 2017 22:59

Mesut Bakkal farklı mağlubiyeti değerlendirdi: Büyük fark var

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mesut Bakkal, 5-1'lik yenilgiyi değerlendirdi.

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mesut Bakkal, Galatasaray'a 5-1 mağlup oldukları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Galatasaray'ın gollerinin ardından takımın oyundan düştüğünü belirten Bakkal, "Erken gol planları tabii ki bozdu. İki takım arasında bir fark var zaten. Görünen ortada. Devre arasında disiplini bozmayalım, aynen devam edelim dedim. Takım yedikçe demoralize oluyor. Baktığımızda, hatalardan yediğimiz goller. Her takım gol yiyebilir, ama kimsenin oyun disiplininden düşmeye hakkı yok. Tutamıyorsunuz, gittikçe kopuyor" ifadelerini kullandı.

Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz