27 Mayıs 2016 11:37 | Son Güncelleme: 27 Mayıs 2016 11:38

Mete Kalkavan'a böyle tepki gösterdi!

Galatasaray'ın kazandığı Türkiye Kupası finalinin devre arasında Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, hakem Mete Kalkavan'a "Beşiktaş'ı şampiyon yaptınız, yetmedi mi?" diye bağırdı.

Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım, Galatasaray ile oynanan kupa finalinin devre arasında maçın hakemi Mete Kalkavan'a ateş püskürdü.

Mete Kalkavan'ın ilk yarıda verdiği kararları beğenmeyen Aziz Yıldırım, 'Bu sene Beşiktaş'ı şampiyon yaptınız. yetmedi! Galatasaray'a da kupayı vereceksiniz. Biz sadece adaletli olmanızı istiyoruz. Kural neyse onu uygula. Milyon Euro'lar harcıyoruz. Sizin yanlış düdükleriniz yüzünden canımız yanıyor'' sözleriyle Kalkavan'a tepki gösterdi.

Aziz Yıldırım, maçtan sonra yaptığı açıklamada, Mete Kalkavan'ın ikinci yarıda sergilediği performansı beğendiğini belirterek, ''Demek ki olabiliyormuş'' dedi.

Fotospor

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ