12 Haziran 2016 18:26 | Son Güncelleme: 12 Haziran 2016 18:27

Modric'ten galibiyet yorumu

Hırvatistan Milli Takımı'nın yıldız ismi Luka Modric, Türkiye maçı sonrasında konuştu.

Hırvatistan Milli Takımı'nın yıldızı Luka Modric, A Milli Takımımızı 1-0 mağlup ettikleri mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

İyi oynadıklarını söyleyen Modric, "Performansımızdan mutluyuz. Gayet iyi oynadık ve 2-3 gol daha atabilirdik" ifadelerini kullandı.

Arda Turan'ın performansı için yorumları sorulan yıldız isim, "Arda Rakitic'in takım arkadaşı, şu anda rakip. Arda Turan iyi bir oyuncu. Zor bir maç oldu, ancak biz bugün daha iyiyiz" diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar