18 Ekim 2017 15:55 | Son Güncelleme: 18 Ekim 2017 15:58

Monaco maçının geliri futbolculara dağıtılacak

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, jest yaparak UEFA'dan gelen 1.5 milyon euro'nun yarısını bir kez daha futbolculara dağıtma kararı aldı.

Şampiyonlar Ligi'nde 3'te 3 yaparak rekor kıran Beşiktaşlı futbolcular aynı zamanda prim zengini oldular. Yönetim sezon başında galibiyete 10'ar bin euro prim verilmesini kararlaştırmıştı.

Ancak lige Porto galibiyetiyle başlayan siyah-beyazlı ekibin başkanı Fikret Orman, jest yaparak UEFA'dan gelen 1.5 milyon euro'nun yarısını futbolculara dağıtmıştı.

Leipzig maçı için de 10'ar bin euro kazanan futbolcular, son Monaco zaferiyle aynı rakama hak kazandılar. Buna rağmen Başkan Orman'ın yine 1.5 milyon euroluk UEFA parasının yarısını oyunculara vermesi bekleniyor.

DHA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz