03 Kasım 2016 23:32 | Son Güncelleme: 03 Kasım 2016 23:33

Mourinho'dan flaş açıklama: Hak ettik!

UEFA Avrupa Ligi'nde Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Fenerbahçe'de teknik direktörü Jose Mourinho kısa bir değerlendirme yaptı.

Jose Mourinho takımını eleştirirken, Fenerbahçe'den de övgü dolu sözlerle bahsetti.

İşte Manchester United Menajeri Mourinho'nun maç sonu açıklamaları...

''İki maçı kıyaslamak imkansız. Ama bir kayıptı bu. Evde 4-5-5 golle kazanmayı hak ettik, bugün kaybetmeyi hak ettik. Fenerbahçe bu akşam her şeylerini verdi. Olabilecek en iyi futbolu oynadılar. Duygusal olarak inançlılardı. Biz kötü başladık. Fenerbahçe çok rahatttı.''

''Pogba'nın sakatlığı bazı yönlerden etkili oldu. Her şeyden önce 2 sarı kart görmüş durumdaydık ve limitlerinde oynadılar. Pogba'yı dışarı aldık. Sarı kartlardan çok konuşmak istemiyorum ama futbol duygusal bir oyundur. Limitinizle oynamanız gerekir. Fenerbahçe ve Fenerbahçe taraftarları bunu yaptı.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu