17 Nisan 2016 10:27 | Son Güncelleme: 17 Nisan 2016 10:28

Moussa Sow bombası! Fenerbahçe'ye...

Fenerbahçe'nin 17 milyon euro'ya Al Ahli'ye sattığı Moussa Sow, Sarı-lacivertli takıma geri dönmek istediğini açıkladı.

Kanarya, 5 sezon önce 10 milyon Euro'ya transfer ettiği Moussa Sow'u 17 milyon Euro'ya Al Ahli'ye satmıştı. Ancak Fenerbahçe, Senegalli forveti bu sezon çok aradı. Dünya yıldızları Van Persie, Nani ve geçen sezonun gol kralı Fernandao'ya rağmen sarı-lacivertliler hücumda büyük sıkıntılar çekiyor. Geçen sezon devre arasında forvet almayan ve Emenike'nin kaçırdığı gollerle şampiyonluğa "Elveda" diyen F.Bahçe aynı hatayı bu devre arası da yaptı. Sarı-lacivertliler önümüzdeki sezona 'kesin' olarak 3 forvetle girecek. İstedikleri isim ise eski yıldızları Moussa Sow.

MOUSSA SOW ATEŞİ YAKTI

Senegalli yıldız Moussa Sow, Dakar FM'e konuştu, Al Ahli'de 10 gol atan oyuncu Fenerbahçe aşkından bahsetti. Sow "Fenerbahçe'yi çok sevdim. İstanbul'da kendimi hep evimdeymiş gibi hissettim. Başkan Aziz Yıldırım bana her zaman kapının açık olduğunu söyledi. Ayrıldıktan sonra birkaç kez F.Bahçe'ye dönme durumum oldu. Avrupa'ya dönmeyi düşünüyorum. Fenerbahçe forması giymek isterim" dedi.

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak