25 Şubat 2016 23:06 | Son Güncelleme: 25 Şubat 2016 23:07

Mustafa Denizli oyunculara yüklendi!

Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, bazı oyuncuların potansiyelinin aşağısında futbol oynadıklarını söyledi.

Galatsaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli, çizginin gerisinde kalan futolcuların olduğuun ifade etti. Bir yeri kapatmaya çalışırken hep başka yerlerden açık verdiklerini söyleyen deneyimli çalıştırıcı, ikinci yarıdaki oyunu kabul edilemez olarak nitelendirdi.

Mustafa Denizli şu şekilde konuştu:

“İstedğimiz sonucu alamadıktan sonra maçı nasıl değerlendirdiğiniz pek bir şey ifade etmiyor. Pozisyon vermediğiniz ilk yarıda düşünce ötesi bir ikinci yarı geçirdik. Bir büyük takımın kaybetmemesi gereken topları kaybettik. Bizim Gaalatasaray adına yapabileceğimiz şeyleri yapmak için geride kalıyoruz. Hep zorlu geçiyor. Takımın bir tarafını kapatmaya çalışırken bir taraftan açık veriyoruz ama bir yere kadar. Hepsinin çok başarılı olduğunu söylemek mümkün değil. Çizgisinin gerisinde kalan futbolcular oldu ama bunu burada paylaşmanın bir manası yok.”

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN