25 Kasım 2016 00:30 | Son Güncelleme: 25 Kasım 2016 00:31

Mustafa Reşit Akçay isyan etti! Duran toplar...

UEFA Avrupa Ligi'nde Romanya'nın Steaua Bükreş takımına 2-1 yenilerek gruptan çıkma şansını son maça bırakan Osmanlıspor'un teknik direktörü Mustafa Reşit Akçay, "İki ölü top rakibimizi galip duruma getirdi." dedi.

Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Akçay, müsabakanın bekledikleri gibi zor geçtiğini belirterek, "Onlar için final maçıydı. Ancak biz berabere kalsak dahi Zürih müsabakasından puan almamız gerekiyordu." ifadelerini kullandı.

Akçay, Steaua Bükreş'in ikinci yarı seyircisinin de desteğiyle baskısını artırdığını dile getirerek, "İlk yarı iyi oynadık, pozisyonlarımız var. Ancak ikinci yarı iki ölü top rakibimizi galip duruma getirdi. Futbolda konsantrasyon çok önemli. Konsantrasyonunuzu kaybettiğinizde müsabakayı da kaybetme riskiniz var. Biz ikinci yarı bunu yaşadık. Zürih müsabakasına hazırlanacağız." diye konuştu. (AA)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU