04 Aralık 2016 15:34 | Son Güncelleme: 04 Aralık 2016 15:37

Müthiş maç! Konya 90+5'te güldü...

Spor Toto Süper Lig'in 13. hafta maçında Atiker Konyaspor, deplasmanda Aytemiz Alanyaspor'u 3-2 mağlup etti.

Süper Lig'in 13. haftasında Atiker Konyaspor, 10 kişi kaldığı maçta deplasmanda Aytemiz Alanyaspor'u son dakikada penaltıdan bulduğu golle 3-2 mağlup etmeyi başardı.

18. dakikada Berkan Emir'in kendi kalesine attığı golle 1-0 öne geçen Atiker Konyaspor, 38. dakikada Rijad Bajic'le farkı ikiye çıkarttı. Ancak Yeşil-beyazlılar'da Bajic golün ardından gördüğü ikinci sarı kartla takımını 10 kişi bıraktı.

Mücadelenin ilk yarısı 2-0 Atiker Konyaspor üstünlüğüyle tamamlandı.

İkinci yarıya hızlı başlayan ev sahibi Aytemiz Alanyaspor, 56. dakikada Taha Yalçıner ve 59. dakikada Vagner Love'un golleriyle skoru eşitledi.

Ancak 90+5 dakikada kazanılan penaltıyı gole çeviren Jagos Vukovic, 1 kişi eksik oynayan Atiker Konyaspor'a deplasmanda 3 puanı getiren isim oldu.

Atiker Konyaspor bu galibiyetle puanını 20'ye yükseltirken, Aytemiz Alanyaspor ise 14 puanda kaldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak