12 Şubat 2018 23:22 | Son Güncelleme: 12 Şubat 2018 23:23

Nagatomo: Fatih Terim çok iyi bir teknik adam

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında konuk ettiği Antalyaspor'u 3-0 yenen Galatasaray'da Yuto Nagatomo maçtan sonra açıklamalarda bulundu.

Galatasaray'ın yeni transferi Yuto Nagatomo, Antalyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
 
Karşılaşmayla ilgili konuşan Yuto Nagatomo, "Galibiyet nedeniyle mutluyum. Bir haftadır takımla idman yapıyorum, performansım takımın arkadaşlarımın bana desteğine de bağladı. Onlara teşekkür ederim." dedi.
 
Deneyimli teknik adam Fatih Terim'le ilgili görüşü sorulan Nagatomo, "Fatih Terim çok iyi bir teknik adam. Oyuncularına en iyi şekilde yaklaşıyor ve en iyi şekilde oyuncularını maça hazırlıyor." açıklamasını yaptı. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız