20 Nisan 2016 23:41 | Son Güncelleme: 20 Nisan 2016 23:41

Nani: 'Her zaman katkı vermeye çalışıyorum'

Fenerbahçe'nin Portekizli yıldızı Luis Nani, Konyaspor'u deplasmanda 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin Portekizli yıldızı Luis Nani, Konyaspor'u deplasmanda 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İŞTE NANI'NİN SÖZLERİ...

"İyi bir maç çıkardık, takım halinde iyi bir görüntü sergiledik. Herkesin üzerine düşen işi iyi yaptığına inanıyorum. Ligde oynadığımız maçı burada kaybettik, bu maçın zor olacağının farkındaydık. Önemli bir sonuç bizim için. Zor maçlar var önümüzde, yapmamız gereken konsantrasyonumuzu devam ettirmek"

"Öncelikle, ben Fenerbahçe maçında sahaya çıktığım her maçta aynı istekle sahaya çıkıyorum. Hem hücumda, hem savunmada takımıma katkıda bulunmaya çalışıyorum. Tabii ki bazen işler kötü, bazen iyi gidiyor. Ama ben her zaman Fenerbahçe'ye katkı vermeye çalışıyorum"

"Attığım golden önce 2 tane duran top kullandım ve istediğim yere topu gönderebilemedim. Sonra anladım ki, topa az kuvvet uygularsam, istediğim yere gidecek. Öyle de oldu ve güzel bir gol oldu."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler