30 Temmuz 2015 12:02 | Son Güncelleme: 30 Temmuz 2015 12:03

Necati Ateş, Kayseri Erciyesspor'dan ayrıldı!

PTT 1. Lig ekiplerinden Kayseri Erciyesspor'un forvet oyuncusu Necati Ateş'in menajeri Haluk Canatar, 35 yaşındaki eski milli futbolcunun kulübüyle olan sözleşmesini tek taraflı feshettiğini söyledi.

Menajer Canatar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Necati Ateş'in, alacakları süresinde ödenmediği için Kayseri Erciyesspor ile olan sözleşmesini tek taraflı feshettiğini" belirtti. Necati'nin noter aracılığıyla ihtarname çektiğini kaydeden Canatar, futbolcunun, arkadaşları ve kulüp çalışanlarıyla vedalaşarak tesisleri terk ettiğini bildirdi.

2003-2006 yıllarında A milli takım formasını 19 kez giyen Necati, Kayseri Erciyesspor'dan önce Altay, Aydınspor, Adanaspor, Galatasaray, Ankaraspor, İstanbul Büyükşehir Belediyespor, Real Sociedad, Antalyaspor ve Eskişehirspor kulüplerinde oynadı. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ