19 Mart 2016 21:32 | Son Güncelleme: 19 Mart 2016 21:32

Necip Uysal: 'Nerede oynadığım önemli...'

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Necip Uysal, Antalyaspor karşılaşması sonrasında açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ın Antalyaspor ile oynadığı mücadelede stoper olarak görev alan Necip Uysal, karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

Kupa için özverili olmaları gerektiğini kaydeden Necip, "Maçın zor geçeceğini biliyorduk, Antalya iyi bir takım. Biz kendi gücümüzü gösterdik. 3 puan aldık, arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Marcelo abi ile bir uyum sorunumuz yok, iyi anlaşıyoruz. Benim nerede oynadığım önemli değil, takıma faydalı olmam önemli. Rize'ye gittik, Rize'den Trabzon'a. Yorulduk tabii ki biraz. Kolay değil. Bu yolda yorulmak iyi geliyor, sonunda kupa var. İnşallah kupayı alacağız" diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz