28 Ekim 2017 22:21 | Son Güncelleme: 28 Ekim 2017 22:22

Negredo: Gol attığım için çok mutluyum

Beşiktaş'ın İspanyol futbolcusu Alvaro Negredo, Aytemiz Alanyaspor maçı sonrası konuştu. İşte Alvaro Negredo'nun açıklamaları...

Beşiktaş'a Aytemiz Alanyaspor'a deplasmanda galibiyeti getiren golü atan Alvaro Negredo, karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

Alvaro Negredo attığı gol ve galibiyetle ilgili olarak "Ligin başından beri gol atamıyordum. Takım arkadaşlarıma, aileme destekleri için teşekkür ederim. Gol de işe yaradı ve galibiyeti getirdi." dedi.

Ayrıca Negredo uzun zamandır gol atamamasının kendisini korkutmadığını söylerken "Forvetlerin üzerinde her zaman baskı vardır. Bu bende korku yaratmadı. Bu baskıya alışığım, sorun değil." ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu