23 Temmuz 2016 10:34 | Son Güncelleme: 23 Temmuz 2016 10:35

İngiltere'ye golcü çıkarması!

İngiltere'ye giden Başkan Fikret Orman, Loic Remy için Chelsea'yle masaya oturdu. Kenneth Omeruo da kiralık geliyor.

Mario Gomez'i kaybeden Siyah-beyazlılar'da Başkan Fikret Orman, forvet transferi için İngiltere'ye çıkarma yaptı. Önce Londra'ya giden Beşiktaş Başkanı, Loic Remy için iyi ilişkileri olduğu Chelsea'nin kapısını çaldı. Fransız oyuncunun tapusunu almak isteyen Orman, Maviler'le ortak yolu bulmaya çalıştı ve resmi teklifini yaptı. Ayrıca  kiralık olarak anlaşılan Kenneth Omeruo'nun transferini de bitiren Başkan, ardından Manchester'a geçti. Hedefte Wilfried Bony vardı. Fildişili forveti kiralık isteyen Siyah-beyazlılar, City'ye önerisini sundu.

CITY'DEN İNDİRİM BEKLENİYOR

Ama Wilfried Bony'yi kiralık olarak göndermeye sıcak bakmayan İngiliz ekibi, "Bonservisiyle satabiliriz" diyerek, transfere taş koydu. Manchester City'nin bu tutumu sonrası Beşiktaş, beklemeye geçti. Eğer City, kiralık vermeyi kabul ederse öncelik Fildişili oyuncuda olacak.

Akşam

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz