18 Haziran 2016 00:49 | Son Güncelleme: 18 Haziran 2016 00:49

Iniesta'dan Arda Turan açıklaması

İspanya Milli Takımı'nın önemli ismi Andres Iniesta, protesto edilen Arda Turan ile ilgili konuştu.

İspanya Milli Takımı'nın önemli ismi Andres Iniesta, A Milli Takımımız ile oynadıkları karşılaşmanın ardından konuştu.

Barcelona'dan arkadaşı Arda Turan'a protestoya üzüldüğünü belirten Andres Iniesta, "Bu tarz durumlar bir oyuncu için çok zordur. Kendi taraftarınız tarafından ıslıklanmak hoş değildir. Arda adına üzüldüm. Arda kaliteli bir futbolcu ve çok iyi bir insan. Ülkesini çok sevdiğini biliyorum. Onun turnuvada başarılı olmasını isterim hala da istiyorum" dedi.

İspanya hakkında da konuşan Iniesta, "Turnuvada devam ettikçe biz de daha iyi performans sergileriz. İlk baştaki hataları en az seviyeye indirdik. Çek maçına oranla bu kez daha iyiyidik. Daha iyi de başladık, golü bulunca işimiz kolaylaştı" diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU