30 Ağustos 2015 11:02 | Son Güncelleme: 30 Ağustos 2015 15:30

Inter, G.Saray'ın şartını kabul etti!

Felipe Melo'yu bonservissiz olarak kadrosuna katmanın planlarını yapan Inter, Brezilyalının yeni sözleşme imzalamasının ardından bonservis bedeli ödemeyi kabul etti.

İtalyan kulübü İnter, G.Saraylı Melo'dan vazgeçmiyor. Sarı-kırmızılıların Melo ile sözleşmesini 3 sene uzatmasına rağmen sambacı için girişimlere devam eden İtalyan yetkililerin, bu kez de Brezilyalı yıldız için 3 milyon euro'luk yeni bir teklif daha sunduğu öğrenildi. İtalyan basını G.Saray'ın ise, Melo için 5 milyon euro istediğini iddia etti. Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu