30 Ocak 2017 23:17 | Son Güncelleme: 30 Ocak 2017 23:19

Oğuzhan Özyakup attığı golü yorumladı

5-1 biten maçtan sonra attığı golü yorumlayan Oğuzhan Özyakup 'Aslında topa kötü vurdum' dedi.

Beşiktaş zirvedeki üstünlüğünü Konyaspor zaferiyle sürdürürken gecenin golcülerinden Oğuzhan Özyakup attığı golle ilgili itirafta bulundu. 

"ASLINDA KÖTÜ VURDUM"
 
"Aslında kötü vurdum, iyi vursam gol olmayacatı. Rakibi çıkarmadık. Çok baskılı başladık. Haftaya yine zor bir deplasmana gdeceğiz. Konyaspor çok kapanan disipli bir takımç Burada onları da açmamaız çok önemli şeyler ifade ediyor."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim