28 Ağustos 2015 23:55 | Son Güncelleme: 29 Ağustos 2015 10:49

Oğuzhan‘ın frikik itirafı

Beşiktaş'ın Gaziantepspor maçında frikik golü atan Oğuzhan, maç sonrasında konuştu.

Beşiktaş'ın Gaziantepspor'u 4-0 mağlup ettiği maçta kilidi açan golü atan Oğuzhan Özyakup, mücadelenin ardından konuştu. Oğuzhan attığı frikik golünde yaşananları anlatırken, Tümer Metin'e de mesaj gönderdi.

İŞTE OĞUZHAN'IN SÖZLERİ...

Maça kontrollü, baskılı başladık. Gole kadar denge bizim elimizdeydi. Bir türlü golü bulamadık. Golü bulduktan sonra da, alan veriyorlar, bunu analizlerde de görmüştük. Tolga abi Ersan'a gelerek, benim için kalecinin köşesine vur demişti. Ben de onu dinlemedim diyeyim. Antrenmanlarda bu vuruşu çalıştım. Tümer abi Mersin maçında o top oradan girmez demişti, aynı noktada. Çok çalıştım ben. Çok çalışmanın ödülü de bu. İlk golü bulduktan sonra çok rahatladık. Çok alan bulduk ve bunu da iyi değerlendirdik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan