17 Ağustos 2015 00:54 | Son Güncelleme: 17 Ağustos 2015 00:54

Olcay: ‘Benim yaptığım asist en güzeliydi!‘

Mersin İdman Yurdu - Beşiktaş maçının ardından Beşiktaş'ın yıldız oyuncu Olcay Şahan açıklamalarda bulundu.

Olcay Şahan yapmış olduğu açıklamada; 

'Futbol hakkında konuşymak istemiyorum. Tolgay Aslan’ın doğum günü. Doğum günü kutlu olsun. Sezon başında 2 önemli kaybımız var. Tolgay Aslan ve Veli’ye geçmiş olsun diliyorum. İnşallah yakında geri dönerler. Onlara ihtiyacımız var.

Burası çok sıcaktı, hedefimiz 3 puandı. Bunu başardığımız için mutluyuz. İnşallah böyle devam eder. Cenk’in ikinci golündeki golü ve benim yaptığım asist en güzeliydi.' diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu