18 Mayıs 2016 21:34 | Son Güncelleme: 18 Mayıs 2016 21:35

Olcay Şahan: 'Beşiktaş bitti dediler bunu beklemediler'

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Olcay Şahan, Torku Konyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Olcay Şahan, Torku Konyaspor maçını değerlendirdi.

İşte Olcay'ın açıklamaları;

''DÖRT SENE ÖNCE...''

Maça kaptan olarak çıkan Olcay Şahan, şunları söyledi: "Şampiyon olduk. Bu maçı sadece oynamak zorunda kaldığımız için oynadık. Feda sezonundan buraya gelmek gerçekten çok önemli… Dört sene önce kimse bizden bunu beklemiyordu, 'Beşiktaş bitti' diyorlardı. Trabzonspor maçında (2012-2013 sezonu) son saniyede kaçırdığım bir pozisyon var. Tüm takım yere yığılmıştı. Taraftarımız bizi alkışlamıştı. Orada ayağa kalktık. Yıkılmadık ve her sene geliştik. Şampiyon olduk. Çok önemli transfer yapıldı. Her zaman birlikte kaldık. Tecrübeli eksikliği vardı. Ama bu geçti. Artık şampiyon olduk." dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız