03 Mart 2018 21:57 | Son Güncelleme: 03 Mart 2018 21:58

'Önümüzdeki sene oynayacak gençleri de kullanacağız'

Karabükspor Teknik Direktörü Levent Açıkgöz, Galatasaray maçı sonrasında konuştu.

Karabükspor Teknik Direktörü Levent Açıkgöz, Galatasaray'a 7-0 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İlk golden sonra dağıldıklarını belirten Açıkgöz, "Umutla hazırlanıyoruz, maça geliyoruz, ilk golden sonra direncimiz bitiyor. Galatasaray ilk yarıda istese daha çok da atabilirdi. Kalemize gelen ilk top gol oldu. Sonra gelen 3 top da golle sonuçlandı, sonra oyun disiplini kalmıyor" diye konuştu.

Artık önümüzdeki senenin planlarını yapmaya başlamaları gerektiğini kaydeden teknik adam, "Bu acıyı çekeceğiz, öyle gözüküyor. Önümüzdeki sene oynayacak gençleri de kullanacağız. Bir takımın mücadele verebilmesi için sahada direnç göstermesi lazım. Golü yedikten sonra direnci gösteremiyoruz, kırılganlığımız var." ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim