02 Mart 2016 21:01 | Son Güncelleme: 02 Mart 2016 21:01

Orhan Atik: 'Çözüm bulacağız'

Galatasaray Teknik Direktörü Orhan Atik, Akhisar maçı sonrasında yaptığı açıklamada, savunmadaki sorunlara çözüm bulmak için çalışacaklarını söyledi.

Galatasaray Teknik Direktörü Orhan Atik, kupadaki Akhisar Belediyespor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu. Orhan Atik yaptığı açıklamada ikinci yarıda savunmadaki hatalara önlem alacaklarını söyledi.

Orhan Atik, ilk yarıda iyi oynadıklarını dile getirirken, ''İlk yarıda arzu isteğimiz üst düzeydeydi. Gol pozisyonlarını değerlendiremediğimiz için, o şekilde bitti. İkinci yarı mücadeleci geçti. Verdiğimiz gol pozisyonlarını dikkate almalıyız. Bunlar için bir takım çalışmalar içerisinde olacağımızı söyleyebiliriz'' dedi.

Sakatlıklar konusunda da konuşan Orhan Atik ''Sakatlıkları nedenini araştırıyoruz. Sadece antrenmana bağlamak doğru olmaz. Doğru yorumlamak lazım. Anrenmanlarımızı kurgulamakta varacağımız sonuçlar doğru olacaktır'' ifadelerini kullandı.

Orhan Atik yönetime de ''Benim için anlatılmaz bir duygu. Ben bu kulübün 10 yaşında mensubu olmuş biri olarak, bu duyguyu bana yaşatan başkan ve yönetime teşekkür etmek istiyorum'' sözleriyle teşekkür etti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız