06 Mart 2016 19:07 | Son Güncelleme: 06 Mart 2016 20:51

Orhan Atik: 'Devre arasında...'

Galatasaray'ın yeni hocası Orhan Atik, Başakşehir maçı sonrasında konuştu.

Galatasaray'ın yeni hocası Orhan Atik, Başakşehir ile 3-3 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İŞTE ATİK'İN SÖZLERİ...

"2-0 geriye düşüp de, buna reaksiyon göstermek her zaman mümkün olabilir. 3. gol gelmeseydi, öne de geçebilirdik. Bu fırsatı yakalayamadık. Hemen maçın başına 1-0 geriye düşmek, 0-0 başlamak gibi değil. Bunlar yaşanabiliyor, reaksiyon göstermek lazım. Devre arasında hep birlikte bir şeyleri değiştirebileceğimizi hissettik. Biz bunu yapabilecek bir ekibe sahibiz. Oyuncularımız direktiflere karşılık verebilecek insan grubundan oluşuyor. Onlara gösterdikleri reaksiyondan dolayı teşekkür ediyorum.Oyunun geride kalan bölümünü de denetlememiz lazım. Sadece görünen kısmı değil, önceki kısmı da bizim için önemli referanslar"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu