07 Temmuz 2015 15:10 | Son Güncelleme: 07 Temmuz 2015 15:12

Orman‘dan bomba: ‘Quaresma G.Saray‘a...!‘

Beşiktaş taraftarlarının Ricardo Quaresma'yı istemesine Başkan Fikret Orman'dan sert yanıt.

Beşiktaş taraftarlarının Ricardo Quaresma'yı istemesine Başkan Fikret Orman'dan çok sert bir cevap geldi.

Portekizli oyuncunun siyah-beyazlı formayı giymesinin imkansız olduğunu belirten Orman, bu yönde gelen mesajlara sert bir cevap verdi.

Orman, "Başkan bize Quaresma'ya getir" diyen bir Beşiktaş taraftarı ile ayak üstü yaptığı sohbette; "Beşiktaş'ta tribüne oynama devri kapanmıştır. Bundan sonra bu takıma para kazanmaya değil başarılı olmaya gelen, aç adamları alacağız. Biz satacağız. Atınç'lar yetiştireceğiz. Onlarla gurur duyacağız. Quaresma Galatasaray'a gitsin, Nani Fenerbahçe'ye gelsin... Masaya oturduğumuz zaman 'takımı kim çalıştırıyor diye sormadan kaç para alacağım' diyen adamlar bu kapıdan içeriye giremeyecek" sözlerini kullandı. Fotospor

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz