10 Aralık 2017 16:15 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2017 16:16

Osmanlıspor, Alanya'yı üç penaltı ile yıktı

Spor Toto Süper Lig'in 15. hafta maçında Osmanlıspor kendi sahasında ilk 29 dakikada attığı 3 penaltı golüyle Aytemiz Alanyaspor'u 3-0 mağlup etti.

Spor Toto Süper Lig'de günün Başkent'te Osmanlıspor Aytemiz Alanyaspor'u 3-0'lık skorla devirdi.
 
Hakem Mete Kalkavan'ın yönettiği maçta, Ankara ekibinin ilk 29 dakikada kazandığı 3 penaltı vuruşunu da gole çevirmesi, karşılaşmaya damga vurdu. Penaltı gollerini 13'te Cikalleshi, 20'de Musa Çağıran ve 29'da Serdar Gürler kaydetti. 
 
Bu sonuçla Osmanlıspor puanını 14'e yükselterek rahat bir nefes aldı. Üst üste 3. yenilgisini alan Alanyaspor ise  17 puanda kaldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU