14 Kasım 2016 21:01 | Son Güncelleme: 14 Kasım 2016 21:01

Osmanlıspor'a Lawal müjdesi

Osmanlıspor, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında, 19 Kasım Cumartesi günü Aytemiz Alanyaspor ile sahasında oynayacağı maçın hazırlıklarını bir günlük iznin ardından sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde, Batıkent Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü.

Isınmaya yönelik koordinasyon çalışmasıyla başlayan antrenman, 5'e 2 pas organizasyonuyla devam etti. İdman, yarı sahada yerli ve yabancı futbolcuların birbirine rakip olduğu maçla son buldu. Karşılaşmayı, yerli oyuncuların yer aldığı takım kazandı. 

UEFA Avrupa Ligi L Grubu'nda Villarreal ile Ankara'da oynanan maçta sakatlanan ve üç hafta sahalardan uzak kalan Raheem Lawal'ın, takımla çalışmalara başlaması yüzleri güldürdü.

Senegal Milli Takımı'ndan dönen Ndiaye takımdan ayrı koşarken, tedavilerine devam edilen Engin Bekdemir, Koray Altınay ve soğuk algınlığı bulunan Erdal Kılıçaslan antrenmana katılmadı. 

Osmanlıspor, yarın gerçekleştireceği antrenmanla Aytemiz Alanyaspor maçının hazırlıklarına devam edecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz