14 Mayıs 2016 12:33 | Son Güncelleme: 14 Mayıs 2016 12:34

Ozzie için 51 milyon lira!

İngiliz devi Arsenal, 2012'de Beşiktaş'a gönderdiği Oğuzhan Özyakup'u geri istiyor.

Futbol kariyerine 2008 yılında Hollanda devi AZ Alkmaar’da başlayan Oğuzhan Özyakup, 2009’da Arsenal’e transfer olmuştu. Kısa sürede A takımla idmanlara çıkmaya başlayan genç futbolcu, 2012 yılında 500 bin Euro karşılığında Beşiktaş’a geçiş yapmıştı.

Oğuzhan’ın gelişimini yardımcıları aracılığıyla takip etmeye devam eden Arsene Wenger’in, Ozzie’nin son durumundan oldukça memnun olduğu ve kulüp yönetimine, transfer için talepte bulunduğu bildirildi. Bu gelişme sonrasında Arsenal’in, Oğuzhan’a şimdiden 12 milyon Pound (51 milyon TL) vermeye hazır olduğu konuşuluyor.      

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz