24 Ağustos 2015 00:46 | Son Güncelleme: 24 Ağustos 2015 10:24

Penaltıyı kaçırdı, özür diledi!

Çaykur Rizespor adına maçın 33. dakikasında penaltı atışından yararlanamayan Deniz Kadah pozisyonu değerlendirdi.

Rizespor'un Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldığı mücadelenin sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Karadeniz ekibinin futbolcusu Deniz Kadah, karşılaşmanın ardından penaltıyı kaçırması ve maç ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Kadah, "Biz sahada neler yapabileciğimizi gösterdik. Penaltı da Kweuke geldi konuştu benle al sen at diye biz puanlar için savaştık gösterdik herkese hocamızla soyunma odasında konuştuğumuzda biz böyle devam edersek herkesten puan alabiliriz başarılı olabiliriz dedik. Herkesten de özür diliyorum penaltı için. Eskişehirspor maçında inşallah 3 puanı alacağız" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz