28 Ekim 2017 22:22 | Son Güncelleme: 28 Ekim 2017 22:23

Pepe: Herkes Beşiktaş'ı yenmek istiyor

Süper Lig'in 10. haftasında Aytemiz Alanyapsor'u 2-1 yenen Beşiktaş'ta Pepe açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'in 10. haftasında Aytemiz Alanyapsor'u 2-1 yenen Beşiktaş'ta Pepe açıklamalarda bulundu.
 
"Bizim için çok önemli bir maçtı. Ligde uzun zamandır kazanamıyorduk. Galibiyet serisi yakalamak istiyoruz. Zor maçlar oynuyoruz. Beşiktaş geçen senenin şampiyonu, hedef bir takım. Herkes Beşiktaş'ı yenmeye çalışıyor. Bu çok normal. Biz saha dışı faktörleri düşünmeden hocamızın verdiği görevlerine yerine getirmeli ve kazanmalıyız"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu