18 Mart 2016 00:49 | Son Güncelleme: 18 Mart 2016 00:49

Pereira: 'Böyle önemli bir turda...'

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Ivan Bebek'in kararlarına isyan etti.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Braga'ya 4-1 mağlup olarak UEFA Avrupa Ligi'ne veda ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Hakem kararlarına isyan eden Pereira, "Maçın kritik anlarını hakem belirledi. İlk gol ofsayt, ikinci gol hakem hatası. Bu maçtaki hakemin seviyesi bu olmamalıydı. Avrupa Ligi'nde, böyle önemli bir turda hakem belirlememeli. Maçın hikayesi bundan ibaret. Galatasaray maçını etkilememeli bu skor. Saha içerisinde çok fazla hata vardı. Olmayan penaltı, ofsayt vardı. Daha sonra risk almak zorundaydık ve sonuç bu hale geldi. Hakem Avrupa Ligi'nin bu turunda değildi seviye olarak. Üzgünüz elendiğimiz için. Futbol böyle bir oyun. UEFA seviyesinde bile maalesef bunlar yaşanabiliyor" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz