06 Mart 2016 21:29 | Son Güncelleme: 06 Mart 2016 21:29

Pereira: 'Bu zeminde hayatta kaldık'

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Akhisar karşısında aldıkları galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Akhisar karşısında aldıkları galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu. 

Akhisar karşısında zor bir zeminde mücadele ettiklerini ifade eden Pereira, "Çok zor bir maçı geride bıraktık, böyle bir zeminden galibiyet çıkartmak çok iyi. Bu sezon oynadığımız en kötü zemin olduğunu söyleyebilirim. Her top kontrolünde ve her pasta hayatta kalmaya çalıştık. Her pozisyonda farklı şeyler denemeye çalıştık, savunmayı sıkı tutmak zorundaydık. Akhisar'ın gol pozisyonunu hatırlamıyorum, biz ise daha fazla gol bulabilirdik. Üç kulvarda mücadele ediyoruz ve taraftarımızdan isteğim kalan haftalarda bir sarı-lacivert dalga yaratmaları. Onlar için, sezon sonunda koyduğumuz hedeflere ulaşacağımızı söyleyebilirim" dedi. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu