29 Ağustos 2015 14:40 | Son Güncelleme: 29 Ağustos 2015 14:41

Pereira: 'Eto'o gibi golcüleri var ama...'

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, yarınki rakipleri Antalyaspor hakkında açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe, ligde yarın oynayacağı Antalyaspor maçının hazırlıklarına ara vermeden başladı. Dün akşam yapılan antrenmanda, Atromitos karşısında görev yapan oyuncular yenileme çalışması yapmakla yetindi. Diğer futbolcular ise kondisyon ve taktik ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirdi. 

Teknik direktör Vitor Pereira, Atromitos’u yenerek Avrupa’da ilk etabı başarıyla tamamladıklarını söyleyerek, “Şimdi Antalyaspor maçını düşünebiliriz. Çaykur Rizespor karşısında aldığımız beraberliği telafi edeceğiz. Taraftarımız da bizden bunu bekliyor. Rakibimiz ilk iki maçını da kazandı. Eto’o gibi çok iyi bir golcüleri var. Ancak savunmada açık veriyorlar ve biz de bundan yararlanacağız” ifadelerini kullandı. Vitor Pereira, Avrupa Ligi’ndeki hedeflerini ise, “Taraftarımızla birlikte el ele Basel’e yürüyeceğiz” sözleriyle final olarak belirledi. Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak