19 Mayıs 2016 22:34 | Son Güncelleme: 19 Mayıs 2016 22:35

Pereira: 'Kabul edelim, Beşiktaş şampiyon oldu'

Fenerbahçe Teknik Direltörü Vitor Pereira, Sivasspor ile 2-2 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Teknik Direltörü Vitor Pereira, Sivasspor ile 2-2 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Kendileri açısından kırılma haftalarını açıklayan Pereira, "Bu maçın zor olacağını biliyorduk, Sivasspor'un tek şansı kazanmaktı, 2 gol buldular ama oyun dengeli gidiyordu. Golleri yedikten sonra işimiz maçtan önce düşündüğümüzden daha zor oldu. Bu sonuç ne bize ne de Sivasspor'a yaradı. Sezonu ikinci tamamlıyoruz, mutluyuz. Ligin en belirleyici dönemi, UEFA Avrupa Ligi'nden elendikten sonra üç maç arka arkaya puan kaybetmemiz oldu. Mutlu olmasak da kabul etmek zorundayız, Beşiktaş şampiyon oldu. Birçok yeni oyuncu ile mücadele ettik, önümüzde zorlu maçlar ve Şampiyonlar Ligi ön elemesi oynayacağız. Bu süreç için kendimizi iyi hazırlamalıyız" dedi.

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar