13 Nisan 2016 19:02 | Son Güncelleme: 13 Nisan 2016 19:03

Pereira'dan flaş Caner Erkin açıklaması!

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Galatasaray derbisi öncesinde Caner Erkin hakkında açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Galatasaray derbisi öncesinde Caner Erkin hakkında açıklamalarda bulundu.

Oyuncumuz sadece bana değil, takıma saygısızlık yaptı. 11'de değil de ve bunun için kızdı ve takımın yanında olmama kararını verdi. Bu kararıyla hem bana, hem arkadaşlarına hem de kulübüne saygısızlık yaptı. Biz şu anda bireysel düşünemeyiz, ben buraya birlik olmuş bir takım getirdim ve egoist olmaya hakkımız yok" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar