09 Temmuz 2016 14:09 | Son Güncelleme: 09 Temmuz 2016 14:10

Podolski'den Fenerbahçelileri kızdıran paylaşım

Sosyal medyayı en aktif kullanan futbolcular arasında yer alan Galatasaraylı Lukas Podolski, Fenerbahçelileri kızdıracak bir paylaşımda bulundu.

Lukas Podolski, 3 milyonu aşkın kişinin takip ettiği Twitter hesabından dünyaca ünlü çizgi film Tom ve Jerry'den bir sahneyi paylaştı.
 
Tom'un Galatasaray logosu ve 4 yıldız ile sembolize edildiği sahnede Fenerbahçe logosu, Tom tarafından dövülen ve üzerinde 3 yıldız bulunan Spike adlı köpeğin üstüne kondu.
 
Podolski'nin bu tweeti sosyal medyada bugünün en çok konuşulan paylaşımı oldu. Sadece 2 saat içinde 8 bin 200 kişinin paylaştığı tweeti 11 bin takipçi beğendi. Buna karşın Fenerbahçe taraftarları ise büyük tepki gösterdi.

Günaydın #Galatasaray Ailesi. #cimbom 😄🦁 #gazver pic.twitter.com/SqCd906JsF

— Lukas-Podolski.com (@Podolski10) 9 Temmuz 2016

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz