03 Temmuz 2016 11:25 | Son Güncelleme: 03 Temmuz 2016 11:26

Primsiz Milliler dünya şampiyonu!

İşitme Engelliler Milli Futbol Takımımız, finalde Almanya'yı 2-1 yenerek üst üste ikinci kez dünya şampiyonu olmayı başardı.

TFF'nin "Türkiye Futbol Oynuyor" projesi kapsamında destek verdiği İşitme Engelliler Erkek Milli Futbol Takımı, dünya şampiyonu oldu. İtalya'nın ev sahipliğinde 19 Haziran'da başlayan ve 16 takımın katıldığı şampiyonanın finalinde Almanya'yı 2-1 yenen Ay-Yıldızlı ekibimiz, üst üste 2. kez dünya şampiyonluğuna ulaştı. Normal süresi 1-1 biten maçta gollerimizi 77. dakikada Mehmet Sert ve 118. dakikada Murat Şimşek kaydederken, Almanya'nın golünü 85. dakikada David Black attı. İşitme Engelliler Erkek Milli Futbol Takımımız, 2012'den sonra 2016 yılında da dünya şampiyonu olma başarısı gösterdi. Türkiye 2008 yılında da şampiyonada final oynadı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ