28 Ocak 2018 11:59 | Son Güncelleme: 28 Ocak 2018 12:01

PSG başkanı Al-Khelaifi’den Neymar açıklaması

Son dönemde adı Real Madrid ile anılan Neymar için PSG Başkanı Nasser Al-Khelaifi’den çok net bir açıklama geldi.

4-0 kazanılan Montpellier maçından sonra konuşan Al-Khelaifi, bunun sadece bir dedikodudan ibaret olduğunu söylerken, “Neymar burada kalmak istiyor. Bizde çok mutlu. İspanyollar bizim Real Madrid’le oynayacağımız maça günler kala böyle bir oyuna başladı. Ama biz bu oyuna gelmeyeceğiz. Neymar %2000 bizimle kalacak” ifadelerini kullandı.
 
Sözleşme fesih bedeli 222 milyon euroya transfer edilen Neymar, 8-0’lık Dijon maçında son penaltıyı Cavani’ye bırakmayıp kendi attığı için taraftarları tarafından ıslıklanmıştı.
 
(Ajansspor)

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler