06 Ağustos 2015 11:08 | Son Güncelleme: 06 Ağustos 2015 11:08

Pyatov: 'Futbolu yıldızlar değil takım oynar'

Shakhtar Donetsk kalecisi Andriy Pyatov, maç sonrası açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'yi 3-0 yenerek Şampiyonlar Ligi'nde playoff turuna yükselen Shakhtar Donetsk'te başarılı file bekçisi Andriy Pyatov maç sonrası açıklamalarda bulundu.
 
İşte Pyatov'un sözleri:
 
"Bugün futbolu yıldızların değil takımların oynadığını kanıtladık. Takım olarak çok iyi oynadık ve turu geçtik. Ama kişisel oalrak tam anlamıyla mutlu değilim. Sakatlığım geçti ama bacaklarım eski gücünde değil. Pasları istediğim gibi veremedim. Maça gelecek olursak İstanbul'da da iyiydik. Bugün daha da iyi oynadık ve kazandık. Taraftarlarımız için mutluyum. Umarım gelecek maçlarımızda da desteklerini sürdürürler."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz