30 Nisan 2016 21:20 | Son Güncelleme: 30 Nisan 2016 21:21

Quaresma'dan Beşiktaş açıklaması!

Süper Lig'in 31. haftasında Kayserispor'u 4-0 mağlup eden Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma maç sonrası açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'in 31. haftasında Kayserispor'u 4-0 mağlup eden Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma maçı değerlendirdi.

İşte Quaresma'nın sözleri:

"Takım olarak çok iyi bir oyun ortaya koydık. Her şey bizim elimizde. Kalan 3 maçta bu takım oyununu sahaya yansıtırsak şampiyonluğa ulaşacağız. Bundan sonraki maçlarda da hedefimiz bu şekilde oynamak."

"BURAYA DÖNÜŞ SEBEBİM..."

Öncelikle taraftara ve kulübüme bana bu güveni verdikleri için teşekkür ediyorum. Buraya dönüş sebebim elimden geleni verip şampiyonluğa ulaşmaktı. O yolda devam ediyoruz.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar