18 Aralık 2016 22:42 | Son Güncelleme: 18 Aralık 2016 22:44

Quaresma'dan Beşiktaş Yönetimi'ne mesaj

Sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Ricardo Quaresma, Beşiktaş Yönetimi'ne mesaj gönderdi.

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Ricardo Quaresma, siyah-beyazlı ekipte mutlu olduğunu bir kez daha dile getirdi.

Portekizli Rİcardo Quaresma, Instagram hesabından yaptığı paylaşımla Beşiktaş formasını birkaç yıl daha giymek istediğini belirtirken, ''Her şeye karşı her zaman Beşiktaş. Umarım bu formayı birkaç yıl daha giyerim'' ifadelerini kullandı.

Ricardo Quaresma'nın Beşiktaş'taki sözleşmesi bu sezon sonunda sona eriyor.

İşte Portekizli yıldız oyuncunun yaptığı paylaşım...

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu