28 Mayıs 2016 13:10 | Son Güncelleme: 28 Mayıs 2016 13:11

Rakibimiz Hırvatistan'a seyircisiz oynama cezası

FIFA'dan iki maç seyircisiz oynama cezası alan Hırvatistan, 2018 Dünya Kupası elemelerinde Milli Takımımıza karşı seyircisinden yoksun mücadele edecek.

FIFA, taraftarlarının mart ayında İsrail ve Macaristan ile yapılan hazırlık maçlarındaki ırkçı tezahüratları nedeniyle Hırvatistan Milli Takımı'na iki maç seyircisiz oynama cezası verdi.

FIFA'dan yapılan açıklamada, taraftarlarının ırkçı tezahüratları gerekçesiyle Hırvatistan'ın 2018 Dünya Kupası Elemeleri I Grubu'nda 5 Eylül'de Türkiye ve 12 Kasım'da İzlanda'yı ağırlayacağı maçların seyircisiz oynanacağı bildirildi.

Ayrıca, Hırvatistan Futbol Federasyonunun, 150 bin İsviçre frangı para cezasına çarptırıldığı belirtildi.

AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak