14 Kasım 2016 21:19 | Son Güncelleme: 14 Kasım 2016 21:19

Rakibine 20-0 yenilen takıma dev prim

Ordu 1. Amatör Küme müsabakasında rakibi Ulubey Belediyespor'a 20-0 yenilen Kabataşspor'a Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından moral amaçlı olarak prim verileceği açıklandı.

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, belediyenin kasım ayı  meclis toplantısında yaptığı konuşmasında, Ulubey Belediyespor'un deplasmanda  oynadığı maçta Kabataşspor'u 20-0 yendiğini anımsatarak, "Maçın ardından belediye  başkanımız 'rakibe fazla gol attığı' gerekçesiyle takımlarına ceza olarak prim  vermeyeceğini açıklamıştı. Sizlerden aldığımız güçle büyükşehir belediyesi olarak  yenilen Kabataşspor'a primini biz vereceğiz." ifadelerini kullandı.
 
"Rakip takıma 3-5 gol atarsın ama ondan sonrası insafsızlık." diyen  Yılmaz, "Amatör kulüplerde neredeyse tüm belediyelerimizin takımları var.  Dolayısıyla 20-0'lık fark biraz abartılı olmuştur. Biz de 20-0 yenilen  Kabataşspor'a birazda moral olsun diye prim vereceğiz. Primin ne olacağını ise  Kabataş Belediye Başkanı Yakup Yılmaz Bey ile konuşup belirleyeceğiz." diye  konuştu.
 
Başkan Yılmaz'ın prim açıklamasına salonda bulunan meclis üyeleri ise  alkışlarıyla destek verdi.
 
Ordu 1. Amatör Küme 3'üncü hafta maçında, deplasmanda Kabataşspor'la  karşılaşan Ulubey Belediyespor, ilk yarısı 10-0 biten maçı 20-0 kazanmış, maçın  90 dakikalık bölümünde rakip fileleri 20 kez havalandıran Ulubey Belediyespor'da  Alihan Akyol 5 gol, Emrullah Yazıcı 4, Önder Serdar 3, Aykut Belgüzar 2, Abdullah  Eğin, Aytaç Şahin, Bülent Sensöz, Nejdet Apaydın, Emre Çakmak ve Volkan Gönenç  ise 1'er gol atma başarısı göstermişti.
 
Maçın ardından Ulubey Belediyespor averajla liderliğe yükselirken,  Kabataşspor ise son sıraya gerilemişti.
 
Öte yandan Ulubey Belediye Başkanı İsa Türkcan ise  karşılaşmanın  ardından oyuncularının "rakibe fazla gol attığı" gerekçesiyle primlerini  keseceğini açıklamıştı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz